robot trap
logo
Hľadaj
 
Rozšírené
Voľba meny
Cena nákupu:
0,00 €

© SYNETICS 2000-2018.
Všetky práva vyhradené
Časté otázky - NotebookShop.sk - Obchod pre mobilných profesionálov
ČASTÉ OTÁZKY
Prečo mám objednať tovar práve od Vás?

Notebookshop je predovšetkým špecializovaná predajňa, zameraná na predaj mobilných zariadení. Tento fakt odlišuje Notebookshop od iných online obchodov ponúkajúcich rôzny sortiment výpočtovej techniky. Od špecializovanej predajne môžete totiž očakávať rozsiahlejší výber produktov, kvalitnejšie informácie o produktoch, lepšiu technickú podporu a nakoniec aj nižšie ceny. Je však viacero dôvodov, prečo sa oplatí nakupovať v Notebookshope. Pre viac informácií kliknite sem.

Chcem si tovar rýchlo objednať. Musím sa zegistrovať?

Nie, nemusíte. Vaše kontaktné údaje (meno, adresu doručenia...) môžete zadať aj priamo v pokladni . Malé položky ani nemusíte objednávať cez e-shop. Stačí v popise tovaru kliknúť na link "Rýchla objednávka e-mailom".

Je možné u Vás nakupovať aj na splátky?

Áno. u nás môžete nakupovať na splátky prostredníctvom spoločnosti Home Credit, prípadne aj inej leasingovej spoločnosti podľa Vášho výberu. Viac informácií ohľadom nákupu na splátky nájdete tu.

Ako môžem zaplatiť za tovar?

Za tovar môžete zaplatiť prevodným príkazom, cez internet banking, kreditnou kartou (VISA, EC/MC...) tď. Za tovar môžete zaplatiť tiež v hotovosti pri dovoze tovaru (našim servisným vozidlom) alebo pri dodávke kuriérom a samozrejme dobierkou na pošte. Podporujeme tiež elektronické platby TatraPay, CardPay a mobilné platby prostredníctvom QR kódov.

Odkúpite odo mňa notebook? :-)

Nie. Keďže bazárový tovar nepredávame, notebooky ani iný tovar nevykupujeme, ani ako protihodnotu za objednaný tovar.

Môžem tovar vidieť, vyskúšať predtým ako ho kúpim, t.j. kúpiť ho "klasickým spôsobom"?

Na tovar, ktorý sa nachádza v tejto predajni distribuujeme iba prostredníctvom nášho online obchodu. V kamennej predajni nie je možné udržovať také množstvo tovaru*, to znamená, nemôžete si prísť tovar ohmatať, vyskúšať a odniesť (okrem vybraných produktov). Tento "nedostatok" vyvažujú veľmi výhodné ceny, široká ponuka*, detailné obrázky produktov, kvalitný popis tovaru, ktorý Vám môžeme ešte upresniť na základe Vašich dopytov. Tovar je však možné kúpiť aj klasickým spôsobom. Objednávku je ale potrebné vystaviť v súlade obchodnými podmienkami a následne si môžete prísť tovar prevziať osobne.
Pozor: Sme veľmi rýchli! Objednaný tovar si môžete prevziať ihneď po objednávke, alebo ho môžete mať už o hodinu doma/vo firme pri dovoze serv. vozidlom. (Platí iba pre tovar, ktorý je v čase objednávky skladom.)
* - iba z notebookov máme v ponuke viac ako 1000 modelov.

Mám obmedzený prístup k Internetu. Môžem si aj inak objednať tovar?

Telefón
Vybraný tovar si môžete objednať aj telefonicky. Zavolajte nám, uveďte kontaktné údaje, názov tovaru, spôsob doručenia a spôsob platby. Mimo pracovnej doby môžete nechať odkaz na záznamníku. Nasledujúci pracovný deň Vás budeme kontaktovať ohľadom potvrdenia objednávky.
E-mail
Malé položky, ako napr. príslušenstvo si môtete objednať aj emailom. Stačí poslať objednávku na adresu objednavky@notebookshop.sk, alebo v popise tovaru kliknúť na link "Rýchla objednávka e-mailom". Je to veľmi rýchly spôsob ako poslať objednávku napr. z mobilu.
Tip pre mobilný prístup
Ak používate smartfón alebo tablet naše stránky sa automaticky prispôsobia rozmeru displeja. Takže si môžete pohodlne objednať tovar aj z mobilu.

Tieto alternatívne formy komunikácie podporujeme, aby vyšli zákazníkom maximálne v ústrety. Pre využitie všetkých možností Notebookshopu Vám doporučujeme používať pri objednávaní WEB rozhranie.

Akú mám záruku, že keď si tovar objednám, tak ho naozaj dostanem?

Notebooky distribuujeme cez internet už od roku 1997. Za tento čas sme realizovali cez internet tisíce objednávok. Naši zákazníci sú jednotlivci, ale aj veľké firmy. Ak nemáte dôveru nakupovať cez internet, môžeme Vám tovar doviesť a aj predviesť, alebo Vám ho doručí kuriér a zaplatíte ho až po prebratí v hotovosti (Dobierka UPS). Tovar si môžete tiež prebrať osobne v našich pobočkách.

Ako môžem zistiť v akom stave je objednávka, alebo kedy bola expedovaná?

Po prihlásení do systému stlačte tlačidlo "Vaše predchádzajúce objednávky" a tam môžete sledovať, čo sa práve robí s Vašou objednávkou. Pri objednávaní produktu (v sekcii Pokladňa) máte možnosť určiť, či chcete byť informovaný o stave objednávky prostredníctvom SMS.

Prečo sú niekde údaje v krátkom popise tovaru odlišné od podrobnej technickej špecifikácie?

Podrobná technická špecifikácia (text je šedej farby) je rovnaká pre celú modelovú radu. Preto tam môžu byť nejednoznačné údaje (napr. procesor Intel Celeron, Intel i3,i5..., pamäť 4-8 GB, atď.). V krátkom popise (text je čiernou farbou) sú tieto údaje upresnené a sú to údaje, ktoré sa vzťahujú ku konkrétnemu modelu, ku ktorému je uvedená cena.

Ak niekde uvidím, že majú notebook za nižšiu cenu ako Vy, dáte mi ho lacnejšie?

V našom obchode Vám garantujeme najnižšiu maloobchodnú cenu. Ak máte lepšiu cenovú ponuku, oznámte nám to a dohodneme sa na cene.



Kontakt: 02/4564 7515 (PO-PI: 8-17:00), email: hotline@notebookshop.sk.

TOPlist