Služba zahŕňa vzdialený prístup k PC alebo mobilnému zariadeniu. Vzdialená
relácia v dĺžke max. 30 minút slúži:
- na diagnostiku problému, ktorý chce zákazník riešiť na diaľku -
analýza potrieb zákazníka - jednoduchšie servisné zásahy*, ktoré je možné vykonať okamžite po
identifikácii problému alebo po analýze požiadaviek zákazníka.
* - Príklady jednoduchších servisných zásahov:
- Inštalácia antivírového softvéru,
- Inštalácia MS Office,
- Inštalácia programového vybavenia zakúpeného u nás,
- Inštalácia alebo aktualizácia ekonomického softvéru,
- Kontrola PC pri podozrení na vírus,
- Nastavenie emailového účtu na PC, mobile, tablete,
- Nastavenie synchronizácie iCloud,
- Inštalácia ovládačov pre periférne zariadenia (tlačiareň,
skener...), - Nastavenie zálohovania údajov,
- a iné.
Na zložitejšie servisné zásahy a vzdialenú správu presahujúcu limit 30 min., doporučujeme službu Konzultácie, odborné poradenstvo, prípadnie niektorú zo špecializovaných služieb, ktoré si môžete objednať na požadovaný rozsah hodín.
Služba sa vykonáva na diaľku pomocou softvéru na vzdialený prístup. Objednávkou tejto služby zákazník súhlasí s tým, že poskytne vzdialený prístup k svojmu zariadeniu.
Objednávka služby:
Najskôr je potrebné dokončiť objednávku v e-shope. Po úspešnej platbe si následne môžete rezervovať termín. Táto služba sa štandardne realizuje na diaľku prostredníctvom videokonferencie alebo vzdialeného prístupu k PC. Odporúčame, aby ste už pri zadávaní objednávky v pokladni do políčka poznámka uviedli predmet meetingu a záležitosti, ktoré potrebujete vyriešiť. Túto informáciu je potrebné poskytnúť najneskôr pri rezervácii termínu.
Cena je uvedená za každú začatú polhodinu.
Podmienky použitia služby:
- Po objednaní a úhrade kúpnej ceny sa začína služba poskytovať a
teda nie je možné od zmluvy odstúpiť. - Relácia vzdialeného prístupu sa vykoná až prijatí poplatku na náš
účet dohodnutom čase (PO-PI, 9:00-17:00). - Poplatok za poskytnutú službu sa nevracia, ak zákazník počas
vzdialenej relácie žiada vykonať servisný zásah a tento nie je možné
dokončiť alebo uskutočniť z technického, časového alebo iného
obmedzenia. - Poplatok za službu sa nevracia, ak nie je možné službu poskytnúť z dôvodu:
- chyby zariadenia alebo technického obmedzenia na strane zákazníka, ktoré znemožňuje
vzdialený prístup, - zákazník neposkytne súčinnosť na poskytnutie služby (napr. neumožní
spustenie softvéru na vzdialený prístup), - zákazník neumožní poskytnutie služby v dohodnutom čase alebo sa
vzdialený prístup neuskutoční do 30 dní od objednávky, - z iných dôvodov, ktoré poskytovateľ služby nemôže ovplyvniť.