robot trap
logo
Hľadaj
 
Rozšírené
Voľba meny
Cena nákupu:
0,00 €

  Náš tip:
  Anketa:
Hlasujte za najlepšie príslušenstvo pre iPad:

MiFi Mobile HotSpot
54 % (68327)

Tlakomer - Blood Pressure Monitor
16 % (20115)

Váha - WiFi Body Scale
15 % (18832)

Smart Baby Monitor
15 % (18687)

Počet hlasov: 125961
  Notebookshop Card
  Novinky cez RSS
  Twitter
Notebookshop.sk SYNETICS iGO My way GPS Palm Slovakia Brodit
  Pinterest SYNETICS
  FaceBook
© SYNETICS 2000-2019.
Všetky práva vyhradené
Nastavenie a servis pre VRP
Výrobca: SYNETICS |  Doba dodania (dni): 0 |  Záručná doba (mesiace):0
Nastavenie a servis pre VRP
Ak máte problém s inicializáciou, nastavením alebo používaním Virtuálnej registračnej pokladnice (VRP), môžete využiť naše servisné a konzultačné služby. Servisný zásah sa vykonáva buď na diaľku pomocou vzdialeného prístupu, alebo u nás na prevádzke v Senci, prípadne priamo vo Vašej firme.
Kúpiť iba za
42 €

Služba zahŕňa konzultačné a servisné služby súvisiace s nastavením a prevádzkovaním Virtuálnej registračnej pokladnice - VRP. Cena je uvedená za 1 hodinu, pričom za tento čas sa dá zvládnuť celý proces od prvého prihlásenia až po vytlačenie prvého pokladničného dokladu. Ak potrebujete služby vo väčšom rozsahu, napr. naplnenie položiek, spracovanie zložitých cenníkov... môžete si objednať službu na požadovaný počet hodín.

Spôsoby realizácie servisu:

  • u nás na prevádzke Senec (dodatočné náklady 0 EUR),
  • na diaľku pomocou vzdialeného prístupu (dodatočné náklady 0 EUR).
  • priamo u Vás vo firme* (dodatočné náklady 0 EUR pre firmy zo Senca, 12-24 EUR prepravné podľa vzdialenosti),

* - platí pre firmy z miest: Bratislava, Pezinok, Senec, Trnava a okolia.

Vzdialený prístup:

Vzdialený prístup sa vykonáva buď k webovému rozhraniu VRP alebo k PC. Objednávkou tejto služby zákazník súhlasí s tým, že poskytne vzdialený prístup k VRP alebo svojmu zariadeniu. Vzdialená relácia v dĺžke max. 60 minút slúži: 

  • na diagnostiku problému, ktorý chce zákazník riešiť na diaľku - analýza potrieb zákazníka 
  • jednoduchšie servisné zásahy, ktoré je možné vykonať okamžite po identifikácii problému alebo po analýze požiadaviek zákazníka. 

Príklady poskytovaného servisu a služieb:

  • Nastavenie VRP podľa požiadaviek Vášho biznisu.
  • Optimalizácia tovarových položiek.
  • Naimportovanie položiek z papierového cenníka, PDF, alebo iných zdrojov (1 hod. v cene).
  • Výber a nastavenie hardvéru pre používanie s VRP (počítač, tlačiareň, skener a pod).
  • Poskytnutie nástrojov na rýchle naplnenie tovarových položiek (predaj/prenájom ručných skenerov, čítačiek čiarových kódov).
  • Podpora pre pracovníkov v teréne (mobilné zariadenia, tlač v teréne).
  • Riešenie problémov pri používaní VRP.
  • Konzultácie týkajúce sa VRP a legislatívy.

 

Postup objednania služby:

  1. Vložte produkt do košíka (kliknutím na tlačidlo "kúpiť"). 
  2. Zvoľte si v pokladni spôsob doručenia: "osobný odber" pre vykonanie služby u nás alebo vo firme sídliacej v Senci, "E-mail" pre vzdialený prístup alebo "dovoz servisným vozidlom" ak má byť služba vykonaná u Vás vo firme (mimo SC). 
  3. Spôsob platby zvoľte "prevodom vopred".
  4. Uhraďte poplatok za objednávku na základe údajov potvrdení objednávky.

Po úhrade sa odsúhlasí termín poskytnutia služby a dohodnutom termíne sa služba vykoná. 

Podmienky použitia služby:

  • Po objednaní a úhrade kúpnej ceny sa začína služba poskytovať a teda nie je možné od zmluvy odstúpiť.
  • Služba sa vykoná až prijatí poplatku na náš účet dohodnutom čase (PO-PI, 9:00-17:00).
  • Poplatok za poskytnutú službu sa nevracia, ak zákazník počas vzdialenej relácie žiada vykonať servisný zásah a tento nie je možné dokončiť alebo uskutočniť z technického, časového alebo iného obmedzenia.
  • Poplatok za službu sa nevracia, ak nie je možné službu poskytnúť z dôvodu:
    • chyby zariadenia alebo technického obmedzenia na strane zákazníka,
    • zákazník neposkytne súčinnosť na poskytnutie služby (napr. neumožní spustenie softvéru na vzdialený prístup),
    • zákazník neumožní poskytnutie služby v dohodnutom čase alebo sa služba nevykoná do 30 dní od objednávky  (napr. zákazník nie je prítomný v dohodnutom čase, nepríde na stretnutie...),
    • z iných dôvodov, ktoré poskytovateľ služby nemôže ovplyvniť.

     

Bližší popis služby: Predbežný požadovaný termín (dátum a čas):
Cena bez DPH:  35,00 €
Cena vrátane DPH:  42,00 €
Po prihlásení na tomto mieste uvidíte ceny, ktoré sa vzťahujú k Vášmu účtu, zobrazia sa Vám množstevné zľavy k produktom a ďalšie informácie. Prihlásiť alebo zaregistrovať sa môžete tu.

Zobraziť súvisiace produkty.
Diskusia, hodnotenie a iné informácie od užívateľov k produktu Nastavenie a servis pre VRP
 Nie sú príspevky. (Môžete byť prvý, kto pridá hodnotný príspevok k tomuto výrobku. Ak máte praktické skúsenosti s týmto výrobkom, môžete sa pokúsiť napísať aj krátku užívateľskú recenziu.)


Kontakt: 02/4564 7515 (PO-PI: 8-17:00), email: hotline@notebookshop.sk.

GPS navigácie Blaupunkt s navigačným softvérom IGO prinášajú jednoduchosť ovládania s množstvom pokročilých funkcií. Jediný navigačný softvér s funkciou Inteligentná navigácia.

TOPlist