robot trap
logo
Hľadaj
 
Rozšírené
Voľba meny
Cena nákupu:
0,00 €

  Náš tip:
  Novinky:
  Anketa:
Hlasujte za najlepšie príslušenstvo pre iPad:

MiFi Mobile HotSpot
38 % (157654)

Tlakomer - Blood Pressure Monitor
21 % (86722)

Váha - WiFi Body Scale
20 % (83781)

Smart Baby Monitor
20 % (82496)

Počet hlasov: 410653
  Novinky cez RSS
  Twitter
Notebookshop.sk SYNETICS iGO My way GPS Palm Slovakia Brodit
  Pinterest SYNETICS
  FaceBook
© SYNETICS 2000-2023.
Všetky práva vyhradené
Časté otázky - NotebookShop.sk - Obchod pre mobilných profesionálov
ČASTÉ OTÁZKY
Prečo mám objednať tovar práve od Vás?

Notebookshop je predovšetkým špecializovaná predajňa, zameraná na predaj mobilných zariadení. Tento fakt odlišuje Notebookshop od iných online obchodov ponúkajúcich rôzny sortiment výpočtovej techniky. Od špecializovanej predajne môžete totiž očakávať rozsiahlejší výber produktov, kvalitnejšie informácie o produktoch, lepšiu technickú podporu a nakoniec aj nižšie ceny.

Chcem si tovar rýchlo objednať. Musím sa zegistrovať?

Nie, nemusíte. Vaše kontaktné údaje (meno, adresu doručenia...) môžete zadať aj priamo v pokladni . Malé položky ani nemusíte objednávať cez e-shop. Stačí v popise tovaru kliknúť na link "Rýchla objednávka e-mailom". (Doporučujeme pre malé položky, napr. príslušenstvo a tovar ktorý je skladom.)

Je možné u Vás nakupovať aj na splátky?

Áno. u nás môžete nakupovať na splátky prostredníctvom spoločnosti Home Credit, prípadne aj inej leasingovej spoločnosti podľa Vášho výberu.

Ako môžem zaplatiť za tovar?

Za tovar môžete zaplatiť prevodným príkazom, cez internet banking, kreditnou kartou (VISA, EC/MC...) atď. Za tovar môžete zaplatiť tiež v hotovosti pri dovoze tovaru (našim servisným vozidlom) alebo pri dodávke kuriérom a samozrejme dobierkou na pošte. Podporujeme tiež elektronické platby TatraPay, CardPay a mobilné platby prostredníctvom QR kódov. Platobné údaje nájdete po prihlásení v sekcii "Vaše objednávky". Platobný link na platbu kartou posielame až po potvrdení objednávky.

Odkúpite odo mňa notebook? :-)

Nie. Keďže bazárový tovar nepredávame, notebooky ani iný tovar nevykupujeme, ani ako protihodnotu za objednaný tovar.

Môžem tovar vidieť, vyskúšať predtým ako ho kúpim, t.j. kúpiť ho "klasickým spôsobom"?

Na tovar, ktorý sa nachádza v tejto predajni distribuujeme iba prostredníctvom nášho online obchodu. V kamennej predajni nie je možné udržovať také množstvo tovaru*, to znamená, nemôžete si prísť tovar ohmatať, vyskúšať a odniesť (okrem vybraných produktov). Tento "nedostatok" vyvažujú veľmi výhodné ceny, široká ponuka*, detailné obrázky produktov, kvalitný popis tovaru, ktorý Vám môžeme ešte upresniť na základe Vašich dopytov.
* - iba z notebookov máme v ponuke viac ako 1000 modelov.

Mám obmedzený prístup k Internetu. Môžem si aj inak objednať tovar?

Telefón
Vybraný tovar si môžete objednať aj telefonicky. Zavolajte nám na číslo 02/ 4564 7515 a stlačte 0, uveďte kontaktné údaje, názov tovaru, spôsob doručenia a spôsob platby. Telefonické objednávky prijímame 24 hod denne. Telefonickú objednávku Vám potrdíme e-mailom.
E-mail
Malé položky, ako napr. príslušenstvo si môtete objednať aj emailom. Stačí poslať objednávku na adresu objednavky@notebookshop.sk, alebo v popise tovaru kliknúť na link "Rýchla objednávka e-mailom". Je to veľmi rýchly spôsob ako poslať objednávku napr. z mobilu.
Tip pre mobilný prístup
Ak používate smartfón alebo tablet naše stránky sa automaticky prispôsobia rozmeru displeja. Takže si môžete pohodlne objednať tovar aj z mobilu.

Tieto alternatívne formy komunikácie podporujeme, aby vyšli zákazníkom maximálne v ústrety. Pre využitie všetkých možností Notebookshopu Vám doporučujeme používať pri objednávaní WEB rozhranie.

Akú mám záruku, že keď si tovar objednám, tak ho naozaj dostanem?

Notebooky distribuujeme cez internet už od roku 1997. Za tento čas sme realizovali cez internet tisíce objednávok. Naši zákazníci sú jednotlivci, ale aj veľké firmy. Ak nemáte dôveru platiť vopred, môžete si tovar objednať na dobierku a zaplatíte ho až po prebratí v hotovosti.

Ako môžem zistiť v akom stave je objednávka, alebo kedy bola expedovaná?

Po prihlásení do e-shopu sa Vám zobrazia Vaše objednávky. Kliknite na číslo objednávky a zobrazí sa Vám stav objednávky, príp. ak bola objednávka expedovaná (kuriérom), tak aj informácie o zásielke a výška dobierky.

Prečo sú niekde údaje v krátkom popise tovaru odlišné od podrobnej technickej špecifikácie?

Podrobná technická špecifikácia (text je šedej farby) je rovnaká pre celú modelovú radu. Preto tam môžu byť nejednoznačné údaje (napr. procesor Intel Celeron, Intel i3,i5..., pamäť 4-8 GB, atď.). V krátkom popise (text je čiernou farbou) sú tieto údaje upresnené a sú to údaje, ktoré sa vzťahujú ku konkrétnemu modelu, ku ktorému je uvedená cena.

Nemôžem sa Vám dovolať. Prečo neberiete telefón?

Na tel. čísle 02/ 4564 7515 prevádzkujeme automatický hlasový systém 24/7. To znamená, na každý telefonát odpovedáme. Počas pracovnej doby sú telefonáty od zákazníkov zaraďované do fronty a vybavované v rovnakom poradí. Na spojenie s operátorom je potrebné preto čakať. Pokiaľ je dopytov viac, ako môžeme vybaviť, oznámime Vám potrebné informácie automatickou hláškou. Na uvedenej telefonickej infolinke neposkytujeme informácie, ktoré sú publikované a voľne dostupné na našich webových stránkach, v e-shope, (uvedené napr. v horeuvedených bodoch častých otázok) a neposkytujeme tiež bezplatné telefonické konzultácie. Pokiaľ nechcete čakať na spojenie s operátorom, môžete nám poslať dopyt na HelpDesk, prípadne e-mailom.



Kontakt: 02/4564 7515 (PO-PI: 8-17:00), email: hotline@notebookshop.sk.

GPS navigácie s navigačným softvérom IGO prinášajú jednoduchosť ovládania s množstvom pokročilých funkcií. Jediný navigačný softvér s funkciou Inteligentná navigácia.